(vlog) JCI Orhei: Training despre branding cu Serge Zanoaga

Abonează-te la contul de YouTube: https://goo.gl/M5YM65

Sâmbăta este ziua mea preferată, însă de curând mi-am zis că nu voi mai gândi în acest mod. Dezavantajul este că din start te programezi că unele zile sunt mai puțin bune, cum ar fi luni de exemplu. Iau fiecare zi ca ziua mea preferată.

Astăzi am participat împreună cu colegii din JCI Orhei la trainingul „Cum să-ți construiești un brand pe piața autohtonă?” cu Serge Zanoaga, fondator Umbrela Studio. A fost un training din care am învățat să fac diferența dintre un brand și o marcă recogniscibilă, cum poate brandul să te ajute să vinzi mai mult ș.a.

Îi sunt foarte recunoscător lui Serge Zanoaga și tuturor prietenilor JCI care găsesc timp din programul lor încărcat pentru a veni și a se împărtăși cu cunoștințele și experiențele lor cu tineri antreprenori și cetățeni activi din întreaga țară.

Află mai multe despre JCI și cum poți deveni membru: https://www.jci.md

Lasă un răspuns

