(vlog) Amazon Café la Chișinău

Abonează-te la contul de YouTube: https://goo.gl/M5YM65

Câteva luni în urmă am citit la autorul Robin Sharma un gând care m-a transformat foarte mult: Nu trăi același an de 70 de ori și numește-o viață! Deseori îmi amintesc despre aceasta și mă călăuzește în deciziile și acțiunile pe care le fac. Am început să merg de fiecare dată în locuri și restaurante diferite. Utilizând aplicația TripAdvisior descoper în Chișinău locuri despre care nu știam. Astăzi am luat prânzul cu prietena mea Mariana la Gastrobar, o locație foarte plăcută cu flori vii la fiecare masă, chelneri policoși și mâncare delicioasă.

Ne-am plimbat prin centrul orașului și Grădina Publică „Ștefan cel Mare”. Frunzele galbene se așează pe drum precum un covor nou pe care îl calci cu mare atenție. Adevărat se zice că toamnele în Moldova sunt cele mai frumoase sau cum spunea poetul Dumitru Matcovschi „toamnele când vin aeru-i de pace”.

Lasă un răspuns

