(vlog) Am obținut greutatea dorită prin sport și alimentație sănătoasă

Obișnuiesc să iau prânzul cu prieteni și colegi, astfel încât să utilizăm acea oră liberă pentru a întări relații și a face schimb de idei și cunoștințe. Am luat prânzul cu bunul meu prieten, Vladislav Baltag, fondatorul companiei ProReparație. Mi-a împărtășit despre ideile la care a ajuns în urma ultimelor experiențe avute.

Admir la Vladislav faptul că de fiecare dată când vorbește despre ProReparație menționează misiunea companiei: De a aduce visele fiecarui client la realitate. Iar viziunea companiei este: De a dezvolta in Republica Moldova, o noua abordare asupra reparațiilor interioare.

De multe ori întâlnesc antreprenori cu mulți ani de activitate și când îi întreb care este misiunea companiei nu știu ce să-mi răspundă. Misiunea este ceea ce îl inspiră pe un antreprenor, iar profitul este rezultatul activității.

Am reușit să-mi fac la curea o gaură nouă deoarece în ultimele două luni am slăbit și pantalonii nu-mi stăteau comod. Am analizat care a fost factorul care m-a ajutat să ajung la greutatea dorită. Cred că în primul rând decizia de a slăbi, iar apoi activitățile sportive (tenis, jogging) și alimentația sănătoasă (legume și fructe proaspete). De asemenea, foarte important am început să mă hidratez mai bine. În special am atras atenție hidratării corecte după ce am auzit la radio că 8 din 10 cetățeni ai Republicii Moldova consumă sub limita necesară de apă de doi litri pe zi ceea ce afectează atât sănătatea, cât și starea de bine din timpul zilei.

Lasă un răspuns

