(vlog) Discuție despre comerțul electronic la TVR Moldova

La alergarea de dimineață în Parcul Valea Morilor s-a alăturat autorul și bunul prieten, Vitali Cipileaga. Am avut parte de un răsărit foarte frumos. Mă conving o dată în plus că astfel natura le mulțumește tuturor celor care se trezesc dis-de-dimineață.

A urmat la 8:30 un eveniment inedit – Business Breakfast cu Vladislav Baltag la Niagara Fitness Club, organizat de CEED Moldova. Vladislav a împărtășit din experiențele sale și a provocat participanții la eveniment să practice tenis cu el. A fost un eveniment foarte inspirat în care, chiar dacă suntem prieteni de mai mult timp, am învățat lucruri și principii noi de la Vladislav.În partea a doua a zilei am vizitat Casa-muzeu „A.S. Pușkin”. Am avut parte de un ghid care ne-a vorbit cu multă pasiune despre anii în care poetul s-a aflat în Moldova. Am aflat că la Chișinău a început lucrul asupra capodoperei literaturii ruse și universale „Evgheni Oneghin”.

Seara am fost invitatul emisiunii „Obiectiv comun” cu Sandu Scobioală și Elena Guțu la TVR Moldova. Am vorbit despre dezvoltarea comerțului electronic, domeniu în care activez de cinci ani cu librăria online Bestseller.md. Un avantaj extraordinar pe care îl oferă mediul online pentru economia țării este faptul că în prezent orice importator de produse sau producător local ajunge direct la consumator. Acum nu este obligatoriu ca o companie să facă vânzările doar prin rețelele de magazine.

Lasă un răspuns

